Σκουπίδι η σκέψη την πετώ τη λογική απαρνιέμαι, μ' ένα σαράκι αρμένικο για δρόμους που δε θέλησα στις χαραυγές ξεχνιέμαι.

4 Φεβ 2009

Πρόβλημα με free template...

Ένα πρόβλημα με το (δωρεάν κατά τα άλλα) free template με ανάγκασε να καταφύγω σε αυτό που βλέπετε τώρα. Προς το ΣΚ κάποια στιγμή θα βρω χρόνο νομίζω να το συμμαζέψω, έχει αρχίσει και μου αρέσει αυτό το λευκό μινιμαλιστικό template που μπήκε ως λύση ανάγκης, ίσως και να το κρατήσω.

Το template που χρησιμοποιούσα μέχρι στιγμής ήταν δωρεάν. Είχα ξοδέψει αρκετό χρόνο για να το φέρω στα μέτρα μου, πραγματικά μου άρεσε. Η υπηρεσία όμως από την οποία τραβούσε τα γραφικά, το photobucket έχει κάποιους περιορισμούς (δεν τους ήξερα). Έτσι ένα ωραίο απόγευμα πριν από λίγες ημέρες μπαίνω και βλέπω ότι όλα τα γραφικά (εκτός από αυτά που είχα περάσει εγώ από το Flickr) είχαν αντικατασταθεί από μία ειδοποίηση ότι έχω ξεπεράσει το επιτρεπόμενο bandwidth και μία προτροπή να αγοράσω λογαριασμό pro...
Η συνέχεια γνωστή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Followers

ForaCamp - η τεχνολογία, στα καλύτερα της!

LaptopBlog.GR


My Flickr