Σκουπίδι η σκέψη την πετώ τη λογική απαρνιέμαι, μ' ένα σαράκι αρμένικο για δρόμους που δε θέλησα στις χαραυγές ξεχνιέμαι.

6 Ιαν 2009

Έχω μισό Web. Πρόβλημα σύνδεσης με Tellas

Η δουλειά μου έχει να κάνει με το Internet. Δεν μπορώ να κάνω και πολλά πράγματα offline, το e-mail μου είναι online, τα αρχεία μου είναι online, τα site που διαχειρίζομαι είναι online (ευτυχώς :-)).
Το πρωινό μου είναι σχεδόν σταθερό, ξύπνημα, power on του υπολογιστή πριν από οτιδήποτε άλλο(ξέρω κάποια στιγμή πρέπει να το φτιάξω, καθυστερεί στο boot), καφές και σύνδεση στις διάφορες online υπηρεσίες για να δω τι έγινε το βράδυ και να ξεκινήσω την καθημερινή μου εργασία.

Σήμερα όμως ήταν διαφορετικά.
Ανοίγω firefox και παίρνω
The server at ... is taking too long to respond.
Έπεσαν τα sites σκέφτομαι... Αφού έχω gtalk...
Δεύτερο καμπανάκι...
Ο MSN δεν μπορεί να συνδεθεί.
Χμ... Το Google παίζει (μας πως γίνεται αυτό;). Το Blogger παίζει, το Facebook όχι ακριβώς, άλλα ελληνικά site... νεκρά.

Τηλέφωνο Tellas (προετοιμασμένος ψυχολογικά για μισάωρη αναμονή) και θαύμα...
Εκτιμώμενος χρόνος αναμονής λιγότερο από ενά λεπτό και ναι, όντως απαντά μία ευγενέστατη κοπελίτσα.
-Πείτε μου το νούμερο σας, παρακαλώ...
-210....
-Τι router έχετε;
-Ένα δικό μου, Level1.
-Δοκιμάσατε να κάνετε restart;
-Ναι (ψέματα, γμτ το είχα ξεχάσει αυτό :-) )
-Ξέρετε το πρόβλημα είναι γενικότερο (τι μου λες καλή μου τότε για restart?). Δοκιμάστε πάλι σε κανά δίωρο θα έχει λυθεί...

Μάλιστα... Και έτσι μένω με μισό Web προς το παρόν, τα Open DNS που δοκίμασα δεν λειτουργούν επίσης.

Άντε να δούμε τώρα πότε θα λυθεί το πρόβλημα. Θα ήθελα να γράψω και άλλα (έχω πολύ χρόνο ξέρετε τώρα, αφού μόνο blogger και google βλέπω ουσιαστικά) αλλά φοβάμαι ότι θα τα χάσω και αυτά, σπεύδω να πατήσω publish post...

update
Φαίνεται να έχω YouTube αλλά όχι Twitter, Flickr... βαρέθηκα θα βάλω Last.fm (λειτουργεί) και θα κάνω δεύτερο καφέ... θέλει κανείς;

4 σχόλια:

  1. Καλέ μου φίλε σε κατανοώ απόλυτα, αφού κι εμένα η δουλειά μου εξαρτάται σε πολύ μεγάλο βαθμό από το Internet. Θα σου πω όμως κάτι άλλο -που θα σε τρομάξει- και σκέψου το σοβαρά.
    ΔΙΑΚΟΠΗ ΡΕΥΜΑΤΟΣ!
    Είπες κάτι? Όχι μόνο δεν υπάρχει πρόσβαση στα δικά σου και στα ξένα χωράφια του κυβερνοχώρου, αλλά δεν μπορείς ούτε ένα Word να ανοίξεις βρε παιδί, να γράψεις ένα ποίημα, λέμε τώρα! :-p
    Αγαπώ την τεχνολογία, αλλά αυτές τις εξαρτήσεις που δημιουργεί δεν ξέρω τι να τις κάνω.
    Με εκτίμηση και κατανόηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τις εξαρτήσεις τις δημιουργούμε μόνοι μας.
    Είναι πράγματα που μας αρέσουν και δεν θα πρέπει να νοιώθουμε ενοχές :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γεια σου φίλε μου,

    Τυχαία βρήκα το blog σου από το google, ψάχνοντας για λύση στο ίδιο πρόβλημα που έχεις και εσύ.
    Εδώ και 20 μέρες που έβαλα tellas δεν μπορώ να έχω πρόσβαση σε πολλές ιστοσελίδες και θέλω να μάθω αν σου έκαναν κάτι εσένα και αν έχεις λύσει αυτό το πρόβλημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το πρόβλημα έχει λυθεί σε εμένα. Τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο η Tellas φαίνεται να είχε πρόβλημα με τους DNS server της. Μπορείς να δοκιμάσεις να περάσεις στο PC ή στο router τους Open DNS, θα βρεις ότι χρειάζεσαι εδώ https://www.opendns.com/start/

    Ελπίζω να βοήθησα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Followers

ForaCamp - η τεχνολογία, στα καλύτερα της!

LaptopBlog.GR


My Flickr